سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محیط زیست همدان - اکوتوریسم
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان

 

جشنواره منطقه‌ای فیلم و عکس محیط زیست با حضور استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و زنجان در هفته اول مهر امسال برگزار می‌شود.

 

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، این جشنواره با محورهای نقش تنوع زیستی بر سلامت انسان، شناسایی و معرفی تنوع زیستی با تاکید بر زیبا شناختی و جلوه‌های آفرینش، معرفی عوامل تخریب زیست بوم‌ها، هنر و محیط زیست، مشارکت جوامع محلی و مردم در حفظ محیط زیست، انرژی‌های نو و محیط زیست و نقش عناصر طبیعی در توسعه گردشگری طبیعی، در دو بخش آماتور و حرفه‌ای و در دو قالب فیلم و عکس برگزار می‌شود.

 

هنرمندان و علاقه‌مندان و فعالان فیلم و عکس در استان کردستان می‌توانند آثار خود را تا 28 شهریورماه جاری با مراجعه به سایت www.westadoe.ir به آدرس دبیرخانه واقع در شهر ارومیه، بلوار شهید باهنر، جنب خیابان شهید وکیلی اداره کل محیط زیست آذربایجان غربی ارسال کنند.

 


[ دوشنبه 91/6/20 ] [ 8:50 صبح ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]

این متن و مراسم به درخواست برادر شهید یاری در این وبلاگ قرار میگیرد

مراســــم چهلم

مَن لَم یَشکُرِ المَخلُوقَ لَم یَشکُرِالخالِقَ

 بدین وسیله بر خود وظیفه می دانیم از بذل عنایت و لطف و  محبت همه ی سروران ، عزیزان و بزرگواران ، از جمله امام جمعه ی محترم شهرستان ملایر ، روحانیت معظّم ، معاونت محترم ریاست جمهوری و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست ،سرپرست محترم استانداری همدان و فرمانداری محترم ویژه ملایر ، نیروهای نظامی، انتظامی ، ارباب رسانه ها وجراید وسایر ارگانها و ونهادها، همسایگان محترم، اقوام و وابستگان و عموم مردم خدا جو و شهید پرور شهرستان ملایر که با زبان روزه و قلبی سرشار از ایمان ، در مراسم تشییع ، تدفین وبزرگداشت شهید سعید مهندس عبدالله یاری ، مسؤول منطقه ی حفاظت شده ی لشگردر ملایر، تشریک مساعی نموده وحضور بهم رسانده اند و یا با نثار تاج گل ، پلاکارد و اطلاعیه ، ابراز همدردی کرده اند صمیمانه تشکر و قدر دانی نماییم و از این که به خاطر تألمات روحی،امکان تشکر حضوری میسّر نگردید ، عذر خواهی نموده ، از درگاه خداوند منّان برای همه ی عزیزان سلامتی وسعادت همراه با اجر دنیوی و اخروی و برای آن شهید عزیز غفران الهی آرزومندیم . ضمنا به همین مناسبت مجلس یادبودی با عنوان چهلم این شهیدعزیز رأس ساعت  30/4 عصرروز پنج شنبه مورخ 16/6/91 در حسینیه سیدشهدا واقع در شهرستان ملایر خیابان شهید رجایی برگزار میگردد شرکت همه سروران موجب شادی روح آن شهیدعزیز وتسلی خاطر بازماندگان وهمکاران وی خواهد شد.

از طرف خانواده ی افسر محیط داری شهید عبدالله یاری


[ شنبه 91/6/11 ] [ 1:20 عصر ] [ محمد سوزنچی ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

از سال 84 که در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل شدم، این وبلاگ را ایجاد و در هر بازه زمانی به هر اندازه که توان داشتم مطالبم را در آن می نگاشتم. از پاییز سال 89 با تحولی که در نگرشم به حوزه محیط زیست بوجود آمد. سمت و سوی وبلاگم نیز به مسئله اکوتوریسم تغییر کرد تا در اول بهمن سال 90 عنوان وبلاگم از محیط زیست همدان به محیط زیست همدان -اکوتوریسم تغییر کرد. چرا که تنها صنعت حامی محیط زیست، صنعت اکوتوریسم است. و امیدوارم که این صنعت به عنوان حامی محیط زیست بتواند از مشکلات عمده حیات بکاهد.
امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 581439